+A -A /R

3B - en del af KAB

Fra 1. januar 2019 administreres Boligforeningen 3B af KAB.
Det besluttede 3B's repræsentantskab på et repræsentantskabsmøde i maj 2018

Beslutningen betyder, at KAB har overtaget selve administrationen af 3B fra 2019, mens 3B's boliger og driften af boligafdelingerne forbliver i 3B.

Det er også fortsat de lokale 3B-ejendomskontorer med 3B-medarbejdere, beboerne skal kontakte, hvis fx en dør binder, eller de oplever problemer med radiatoren.

Se her, hvad det betyder for dig som beboer eller bestyrelsesmedlem, at 3B bliver en del af KAB.

 

KAB's kundeservice fra 2. januar 2019
Fra 2. januar 2019 skal du kontakte KAB, hvis du har brug for at tale med kundeservice. Fx om opkrævning af husleje eller forbrug.

Se her hvordan:

Personlig henvendelse: 
KAB, Vester Voldgade 17, 1552 Kbh. V.
man-ons kl. 10-14.30, tors kl. 10-18
eller fre kl. 10-12.

Telefonisk henvendelse: 
Tlf. 33 63 10 00
man-ons kl. 9-15.30 tors kl. 10-18
eller fre kl. 9-13.

Skriftlig henvendelse: 
Gå ind på kab-bolig.dk og vælg et emne, din henvendelse drejer sig om – udfyld derefter formularen.

Til info vil der ikke være nogen fælles venteliste før tidligst i 2020.