+A -A /R

3B - en del af KAB

Fra 1. januar 2019 administreres Boligforeningen 3B af KAB.
Det besluttede 3B's repræsentantskab på et repræsentantskabsmøde i maj 2018

Beslutningen betyder, at KAB overtager selve administrationen af 3B fra 2019, mens 3B's boliger og driften af boligafdelingerne forbliver i 3B.

Så bor man i en 3B-afdeling i dag, gør man det også den 1. januar. Det er også fortsat de lokale 3B-ejendomskontorer med 3B-medarbejdere, beboerne skal kontakte, hvis fx en dør binder, eller de oplever problemer med radiatoren.

Se her, hvad det betyder for dig som beboer eller bestyrelsesmedlem, at 3B bliver en del af KAB

Julelukket
3B's kontor på Havneholmen lukker ned torsdag den 20. december kl. 14.00. 
Over julen flytter vi mange af vores digitale systemer i forbindelse med overgangen til KAB. 
Det betyder blandt andet, at du kan opleve problemer med at logge på 3B's selvbetjeningsløsninger her på hjemmesiden fra den 20. december kl. 14.00 - 2. januar 2019.

KAB's kundeservice fra 2. januar 2019
I det nye år skal du kontakte KAB, som åbner efter nytår den 2. januar, hvis du har brug for at tale med kundeservice. Fx om opkrævning af husleje eller forbrug.

Se her hvordan:

Personlig henvendelse: 
KAB, Vester Voldgade 17, 1552 Kbh. V.
man-ons kl. 10-14.30, tors kl. 10-18
eller fre kl. 10-12.

Telefonisk henvendelse: 
Tlf. 33 63 10 00
man-ons kl. 9-15.30 tors kl. 10-18
eller fre kl. 9-13.

Skriftlig henvendelse: 
Gå ind på kab-bolig.dk og vælg et emne, din henvendelse drejer sig om – udfyld derefter formularen.

Til info vil der ikke være nogen fælles venteliste før tidligst i 2020.