Beboernes vej ind i KAB

I 3B har vi valgt at lade KAB administrere vores boliger. Det vil sige, at KAB blandt andet står for udlejning, håndtering af ventelister, regnskaber og meget mere. Derfor skal man som beboer kontakte KAB’s Kundeservice, hvis man har spørgsmål om boligsøgning, venteliste, husleje og lignende.


Skriftlig henvendelse
Gå ind på kab-bolig.dk under ’Hjælp og kontakt’ og skriv via kontaktformularen. Eller skriv en mail til kab@kab-bolig.dk.

Telefonisk henvendelse
Tlf. 33 63 10 00
mandag-onsdag kl. 9-15.30
torsdag kl. 10-18 og fredag kl. 9-13.

Personlig henvendelse
KAB, Vester Voldgade 17, 1552 Kbh. V.
mandag-onsdag kl. 10-14.30
torsdag kl. 10-18 og fredag kl. 10-12.

Man skal fortsat kontakte ejendomskontoret,
hvis man har spørgsmål til den daglige drift af boligerne.

Kab-bolig.dk
På kab-bolig.dk under ’Beboer’ kan man også finde informationer om KAB’s regler for venteliste, ind- og fraflytning, boligstøtte og meget andet.

Denne hjemmeside bruger cookies. Ved fortsat brug accepterer du vores brug af cookies. Se vores privatlivspolitik under 'Om 3B', hvor du kan læse mere om vores brug af cookies.