• Nyheder
  • Presserum
  • Publikationer
  • Om 3B
  • Hjælp
  • Kontakt
  • Boligsøgende
     
    • Venteliste og ventetid
    • Boligtyper
    • Boliger på vej
  • Beboer
     
    • Indflytning og fraflytning
    • Fremleje og boligbytte
    • Dine muligheder
    • Beboer i 3B
    • Husleje og boligstøtte
    • Klager
  • Bestyrelse
     
    • Afdelingsbestyrelse
    • Opgavegrupper
    • Kurser og uddannelse
    • Organisationsbestyrelse
    • 3B-kontaktperson
  •  Mit KAB
  • Boligsøgende
    • Venteliste og ventetid
      3B's venteliste Hvordan skriver jeg mig op? Hvordan får jeg hurtigst en bolig? Fleksible kriterier / spring frem i køen
    • Boligtyper
      Familiebolig AlmenBolig+ Ungdomsbolig Seniorbofællesskab Medejerbolig
    • Boliger på vej
      Egehusene Skæve Huse Strandlodsvej 11B
  • Beboer
    • Indflytning og fraflytning
      Indflytning Opsigelse og fraflytning Brudt parforhold/skilsmisse
    • Fremleje og boligbytte
      Fremlej din bolig Delfremleje Feriefremleje Boligbytte
    • Dine muligheder
      Råderet og forbedringer Vedligeholdelse Intern venteliste Boliggarantibevis Fortrinsret ved skilsmisse eller brudt parforhold
    • Beboer i 3B
      Hold din bolig sund Forsikring – dit ansvar Ejendomskontorer Beboerlokaler Få indflydelse – beboerdemokratiet i 3B Håndværkerfradrag / servicefradrag Frit valg af tv-pakker
    • Husleje og boligstøtte
      Husleje Boligstøtte Gældsrådgivning
    • Klager
      Hvis du vil klage over en nabo
  • Bestyrelse
    • Afdelingsbestyrelse
      Bestyrelsesmappen Inspiration til bestyrelsesarbejdet Bliv en del af afdelingsbestyrelsen Driftsområder i 3B 3B-kontaktperson 3B's Guide til KAB Online afdelingsbestyrelsesmøder
    • Opgavegrupper
      Afsluttede opgavegrupper
    • Kurser og uddannelse
      Kurser for afdelingsbestyrelser Kursuspuljen
    • Organisationsbestyrelse
      Medlemmer af organisationsbestyrelsen Bestyrelsesudvalg Dagsordener, referater og materiale fra bestyrelsesmøder 3B-kontaktperson Områdemøder
    • 3B-kontaktperson
  • Mit KAB
  • Nyheder
  • Presserum
  • Publikationer
  • Om 3B
  • Hjælp
  • Kontakt
13. januar 2020

Nu kan du melde opgaver ind til ejendomskontoret via Mig og Min Bolig-app'en

Nu er hele 3B kommet på beboerapp'en 'Mig og Min Bolig'.

Af Kundecenter 3B

Nu kan alle 3B's beboere digitalt melde opgaver ind til det lokale ejendomskontor.

Ud over at beboerne selv kan sende opgaver til ejendomskontoret, kan de også modtage servicebeskeder fra ejendomskontoret, når der fx bliver lukket for vand eller varme.

Alle beboere (der står på lejekontrakten) har fået sendt et brev med information om, hvordan man logger på, og de hurtige er heldige at få en æske chokolade i postkassen, hvis de logger på inden for den første uge.

Hurtigere ekspedition

Det er frivilligt om beboerne vil benytte ’Mig og Min Bolig’ til at indmelde opgaver. Det er stadig muligt at sende opgaver til ejendomskontoret via telefon/mail eller ved personligt fremmøde i åbningstiden, men ved at bruge app'en bliver opgaven registreret med det samme, hvilket betyder, at en sag hurtigere kan behandles.

’Mig og Min Bolig’ er derfor et ekstra servicetilbud til beboerne i KAB-fællesskabet.

Læs mere om og få hjælp til 'Mig og Min Bolig'

På KAB's hjemmeside kan du læse meget mere om app'en og få hjælp til at hente den ned på din smartphone.

Her kan du også se eksempler på, hvad du finder af oplysninger i app'en.

Tilbage til oversigt

DEL

v/KAB, Enghavevej 81
2450 København SV

Mail: 3b@kab-bolig.dk
CVR nr.: 31394414
EAN nr.: 5790000435784

33 63 10 00

Mandag - fredag kl. 9-14.30

Kontakt
Kontakt