Nu kan alle 3B's beboere digitalt melde opgaver ind til det lokale ejendomskontor.
Ud over at beboerne selv kan sende opgaver til ejendomskontoret, kan de også modtage servicebeskeder fra ejendomskontoret, når der fx bliver lukket for vand eller varme.
Alle beboere (der står på lejekontrakten) har fået sendt et brev med information om, hvordan man logger på, og de hurtige er heldige at få en æske chokolade i postkassen, hvis de logger på inden for den første uge.
Hurtigere ekspedition
Det er frivilligt om beboerne vil benytte ’Mig og Min Bolig’ til at indmelde opgaver. Det er stadig muligt at sende opgaver til ejendomskontoret via telefon/mail eller ved personligt fremmøde i åbningstiden, men ved at bruge app'en bliver opgaven registreret med det samme, hvilket betyder, at en sag hurtigere kan behandles.
’Mig og Min Bolig’ er derfor et ekstra servicetilbud til beboerne i KAB-fællesskabet.
Læs mere om og få hjælp til 'Mig og Min Bolig'
På KAB's hjemmeside kan du læse meget mere om app'en og få hjælp til at hente den ned på din smartphone.
Her kan du også se eksempler på, hvad du finder af oplysninger i app'en.