Kontakt

3B er en del af KAB-fællesskabet og bliver derfor administreret af KAB. Derfor er det også forskelligt, hvem du skal kontakte, hvis du har et spørgsmål. Herunder ser du en oversigt over de vigtigste emner.

Guide til hurtig hjælp

Et godt sted at starte, når du har brug for hjælp, er at danne dig et overblik over denne side. Prøv derfor at:

  1. Lede efter svaret selv først. Det er oftest det hurtigste. Længere nede på siden, har du et overblik over de mest almindelige emner, og hvem du skal kontakte.

  2. Brug Mit KAB, der er mange muligheder som boligsøgende og beboer

  3. Har du stadig brug for hjælp? Ring eller skriv os.

Hvor finder jeg svar?

Fremleje og boligbytte

Har du spørgsmål til fremleje og boligbytte, så se mere på vores side her.

Har du stadig spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte KAB på telefon 33 63 10 00 eller sende en mail til
kontakt@kab-bolig.dk.

Husleje og boligstøtte

Har du spørgsmål til husleje og boligstøtte, så se mere på vores side her.

Har du stadig spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte KAB på telefon 33 63 10 00 eller sende en mail til kontakt@kab-bolig.dk.

Indflytning/Fraflytning

Har du spørgsmål til indflytning og/eller fraflytning, så kan du se mere på 3B's hjemmeside her ellers kan du finde mere info på KAB's hjemmeside her.

Har du stadig spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte KAB på telefon 33 63 10 00 eller sende en mail til kontakt@kab-bolig.dk.

Naboproblemer

Har du spørgsmål til, hvordan du klager over en nabo, kan du kigger her.

Har du stadig spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte KAB på telefon 33 63 10 00 eller sende en mail til kontakt@kab-bolig.dk.

Selvbetjening/ Mit KAB

Har du spørgsmål til Mit KAB kan du både finde guides til, hvordan du bruger Mit KAB og svar på dine spørgsmål her.

Har du stadig spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte KAB på telefon 33 63 10 00 eller sende en mail til kontakt@kab-bolig.dk.

Ventelister

Har du spørgsmål til venteliste, så se mere på vores side 3B's venteliste.
Du kan også finde informationer om de interne ventelister i 3B her.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål kan du se mere her.

Har du stadig spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte KAB på telefon 33 63 10 00 eller sende en mail til kontakt@kab-bolig.dk.

Mulighed for henvendelse

Hvis du stadig ikke har fundet svar på dit spørgsmål, har du mulighed for at henvende dig til os både telefonisk, pr. mail og personligt.

Telefonisk henvendelse
Du er velkommen til at ringe til os på T 33 63 10 00 mandag–fredag kl. 9.00-14.30

Hvornår er det bedst at ringe? 
Vores gennemsnitlige ventetid er i øjeblikket 2:30 min. Du har mulighed for at blive ringet op via telefonmenuen.

Mail
Du har altid mulighed for at sende en mail til kontakt@kab-bolig.dk.

Personlig henvendelse i receptionen
Hvis du ønsker et personligt møde kan du booke en tid her