KAB lukker for personlige henvendelser i reception og på lokale driftskontorer foreløbig frem til 20. april. Fra 6.-8- april er der lukket for alle kundehenvendelser til KAB´s administration. Læs mere

Kontakt

3B er en del af KAB-fællesskabet og bliver derfor administreret af KAB.

Åbningstider

 

Den 6.-8- april har vi lukket for alle kundehenvendelser til KAB´s administration. Vi henviser til Mit KAB og til vores hjælp- og kontaktsider, hvor du kan finde svar på de oftest stillede spørgsmål. Er du beboer, kan du fra den 6.-8- april stadig få fat på dit ejendomskontor via telefon, e-mail eller app.

Se åbningstider for telefonisk og personlig henvendelse.

Telefonisk henvendelse

Du kan ringe til os og få hjælp alle hverdage på tlf. 33 63 10 00

Man - ons: 9.00 - 15.30
Torsdag: 10.00 - 18.00
Fredag: 9.00 - 13.00

Hvornår er det bedst at ringe?

Grøn er kortest ventetid, gul er lidt længere ventetid, mens rød er relativt lang ventetid. Kryds betyder, at telefonerne er lukket.

 

 Mandag

 Tirsdag

 Onsdag

 Torsdag

 Fredag

 kl. 9 - 10

 

 

 

X

 

 kl. 10 - 11.30

 

 

 

 

 

 kl. 11.30 - 13

 

 

 

 

 

 kl. 13 - 15.30

 

 

 

 

X

 kl. 15.30 - 18

X

X

X

 

X

 

Personlig henvendelse

Du kan møde op i vores reception alle hverdage og få hjælp og vejledning.

Adressen er:

Boligforeningen 3B v/KAB
Vester Voldgade 17
1552 Kbh. V

Åbningstider:
Man - ons: 10:00 - 14:30
Torsdag: 10:00 - 18:00
Fredag: 10:00 - 12:00

Skriftlig henvendelse

Du kan også sende os en mail på 3b@kab-bolig.dk.

Denne hjemmeside bruger cookies. Ved fortsat brug accepterer du vores brug af cookies. Se vores privatlivspolitik under 'Om 3B', hvor du kan læse mere om vores brug af cookies.