Vi modtager mange mails og opkald lige for tiden, og svartiden er derfor længere end normalt. Start først på KAB's hjælp- og kontaktsider.

Kontakt

3B er en del af KAB-fællesskabet og bliver derfor administreret af KAB.

Åbningstider

Administrationen i KAB og de lokale ejendomskontorer har kun åbent for personlige henvendelser efter aftale. Læs, hvordan du kontakter os.

Guide til hurtig hjælp
1. Led først efter svaret selv. Det er oftest det hurtigste.

2. Brug 
Mit KAB, der er mange muligheder som boligsøgende og beboer
3. Har du stadig brug for hjælp? Ring eller skriv os 

Telefonisk henvendelse

Du kan ringe til os og få hjælp alle hverdage på tlf. 33 63 10 00

Man - ons: 9.00 - 14.30
Torsdag: 10.00 - 18.00
Fredag: 9.00 - 12.00

Hvornår er det bedst at ringe?

Grøn er kortest ventetid, gul er lidt længere ventetid, mens rød er relativt lang ventetid. Kryds betyder, at telefonerne er lukket.

 

 Mandag

 Tirsdag

 Onsdag

 Torsdag

 Fredag

 kl. 9 - 10

 

 

 

X

 

 kl. 10 - 11.30

 

 

 

 

 

 kl. 11.30 - 13

 

 

 

 

 

 kl. 13 - 15.30

 

 

 

 

X

 kl. 15.30 - 18

X

X

X

 

X

 

Personlig henvendelse

Receptionen er i øjeblikket lukket. Ønsker du et personligt møde, kan du bestille tid her

Adressen er:
Boligforeningen 3B v/KAB
Vester Voldgade 17
1552 Kbh. V

Skriftlig henvendelse

Du kan også sende os en mail på 3b@kab-bolig.dk.