3B's driftsorganisation
Driftsorganisationen i 3B er organiseret i ni forskellige driftsområder.
Boligforeningen 3B har sine egne ansatte i driften. Det er alle de 3B-medarbejdere, du møder i dit boligområde. Blandt andre gartnere, ejendomsfunktionærer og driftssekretærer nede på ejendomskontoret.
Med andre ord: Dem, der får dit boligområde til at fungere hver eneste dag.
Ledelsen af driften ligger dog i KAB, nærmere bestemt i Kundecenter 3B.
Driftsorganisationen i 3B er organiseret i ni forskellige driftsområder – A-I. Driftsområderne supporteres af Kundecenter 3B og KAB’s driftssupport, der begge ligger i KAB.
Driften er organiseret ud fra det, vi kalder ’Fremtidens drift 2.0’. Formålet er at skabe en organisering, så vi er klar til fremtiden. Det gælder både i forhold til drift og service, effektivisering, samarbejder, indkøb og digitale løsninger.
I oversigten i højre side kan du se de ni driftsområder, deres driftschefer, administrativt ansvarlige og hvilke afdelinger, der hører under hvert område.
Kort over 3B's driftsområder - Klik på billedet for at se det i fuld størrelse.