Vi modtager mange mails og opkald, og svartiden er derfor længere end normalt. Start først på vores hjælp- og kontaktsider.

3B's driftsorganisation

Driftsorganisationen i 3B er organiseret i ni forskellige driftsområder.

Boligforeningen 3B har sine egne ansatte i driften. Det er alle de 3B-medarbejdere, du møder i dit boligområde. Blandt andre gartnere, ejendomsfunktionærer og driftssekretærer nede på ejendomskontoret.

Med andre ord: Dem, der får dit boligområde til at fungere hver eneste dag.

Ledelsen af driften ligger dog i KAB, nærmere bestemt i Kundecenter 3B.

Driftsorganisationen i 3B er organiseret i ni forskellige driftsområder – A-I. Driftsområderne supporteres af Kundecenter 3B og KAB’s driftssupport, der begge ligger i KAB.

Driften er organiseret ud fra det, vi kalder ’Fremtidens drift 2.0’. Formålet er at skabe en organisering, så vi er klar til fremtiden. Det gælder både i forhold til drift og service, effektivisering, samarbejder, indkøb og digitale løsninger.

I oversigten i højre side kan du se de ni driftsområder, deres driftschefer, administrativt ansvarlige og hvilke afdelinger, der hører under hvert område.


Kort over 3B's driftsområder