3B's driftsorganisation

Driftsorganisationen i 3B er organiseret i ni forskellige driftsområder.

Boligforeningen 3B har sine egne ansatte i driften. Det er alle de 3B-medarbejdere, du møder i dit boligområde. Blandt andre gartnere, ejendomsfunktionærer og driftssekretærer nede på ejendomskontoret.

Med andre ord: Dem, der får dit boligområde til at fungere hver eneste dag.

Ledelsen af driften ligger dog i KAB, nærmere bestemt i Kundecenter 3B.

Driftsorganisationen i 3B er organiseret i ni forskellige driftsområder – A-I. Driftsområderne supporteres af Kundecenter 3B og KAB’s driftssupport, der begge ligger i KAB.

Driften er organiseret ud fra det, vi kalder ’Fremtidens drift’. Formålet er at skabe og have en organisering, så vi er klar til fremtiden. Det gælder både i forhold til drift og service, effektivisering, samarbejder, indkøb og digitale løsninger.

I oversigten i højre side kan du se de ni driftsområder, deres driftschefer, administrativt ansvarlige og hvilke afdelinger, der hører under hvert område.

Kort over 3B's driftsområder
Kort over 3B's driftsområder
 
 

Denne hjemmeside bruger cookies. Ved fortsat brug accepterer du vores brug af cookies. Se vores privatlivspolitik under 'Om 3B', hvor du kan læse mere om vores brug af cookies.