Send en faktura til 3B

Hos 3B modtager vi kun elektroniske fakturaer fra leverandører sendt til EAN-nummer 5790000435784. Vi betaler dermed ikke fakturaer sendt på papir eller e-mail.

Du har to muligheder, når du skal sende en faktura til 3B.

Du kan anvende en portalløsning som fx www.virk.dk, eller du kan sende en printet faktura til et indscannings-bureau som fx DataScanning.

Din faktura skal indeholde

Din faktura skal indeholde følgende oplysninger, som du kan finde på rekvisitionen:

  • Rekvisitionsnummer. Ved fremsendelse af elektronisk faktura, skal der stå et ”R” foran rekvisitionsnummeret.

Eller

  • Afdelingsnummer. Ved fremsendelse af elektronisk faktura, skal der stå et ”F” foran afdelingsnummeret (4-6 cifre).

Eller

  • Byggesagsnummer. Ved fremsendelse af elektronisk faktura, skal der stå et ”S” foran byggesagsnummeret.

Og

  • 3B’s reference (Navn på bestiller)
     

Oplysninger om din virksomhed

  • Betalingsoplysninger: FIK linje eller registrerings- og bankkontonummer
  • E-mail til virksomhed eller kontaktperson
  • CVR-nummer
  • Virksomhedsoplysninger (navn, adresse m.m.)

Vær opmærksom på, at vi forbeholder os ret til at afvise fakturaen, hvis ovenstående informationer ikke står på den elektroniske faktura.

Hvis din faktura bliver afvist, får du besked via e-mail.

Betalingsbetingelser

Vores betalingsbetingelser er fakturadato + 30 dage.

I forbindelse med byggeri kan der være andre betalingsbetingelser.

Kontakt

Kontakt bestiller, hvis I mangler oplysninger vedr. rekvisitionsnummer eller afdelingsnummer, eller hvis I skal sende en faktura, der vedrører driften i en af vores afdelinger.

Øvrig kontakt kan ske til KAB´s kreditorafdeling på post-kreditor@kab-bolig.dk. Det er også dem, I skal kontakte, hvis I mangler betaling for en faktura.

Boligforeningen 3B v/KAB
Enghavevej 81
2450 København SV

CVR: 31394414
EAN: 5790000435784